ACHIZIȚII PUBLICE

 

 

  • STRATEGIA ANUALĂ DE ACHIZIȚII 2017 (descarca)

 


 

  • Centralizatorul achiziţiilor publice - situaţia execuţiei contractelor de achiziţii publice cu valoare de peste 5000 euro -Trimestrul IV 2016 (descarca)
  • Contract tiparire buletine (descarca)

 


 

ANUNȚ 06.10.2016

Anunţ pentru achiziţie ştampile ce vor fi utilizate în judeţul Teleorman la alegerea Senatului și a Camerei Deputaților din anul 2016

(descarca)

 


 

  • Centralizatorul achiziţiilor publice - situaţia execuţiei contractelor de achiziţii publice cu valoare de peste 5000 euro -Trimestrul II 2016 (descarca)
  • Contract tiparire buletine (descarca)

 


 

  • Plan anual al achizițiilor publice 2016 (descarca)
  • Plan anual al achizițiilor publice 2015 (descarca)

 


 

ANUNȚ 18.03.2016

Anunţ pentru achiziţie ştampile ce vor fi utilizate în judeţul Teleorman la alegerile administraţiei publice locale din anul 2016

(descarca)

 


 

ANUNȚ 24.04.2014

La data de 24 aprilie 2014, s-au lansat două proceduri de achiziție publică în cadrul proiectului ”Personal competent pentru o administrație modernă și eficientă”, finanțat din Fondul Social European, implementat de Instituția Prefectului în perioada 2013 - 2015.

Invitațiile de participare și documentațiile de achiziție necesar a fi completate în vederea atribuirii sunt postate la pagina dedicată proiectului.

prefectura-teleorman.ro

Institutia Prefectului Judetul Teleorman

© 2014 - Toate drepturile rezervate

 

Date de contact:

Strada Dunarii nr. 178, Cod postal 140047
Telefon: 0247 / 311.150 * Fax: 0247 / 312.973
Telefon relatii cu publicul: 0247 / 311.031
E-Mail: office@prefectura-teleorman.ro

Anunţ: Acest site foloseşte cookies! Continuarea navigarii pe acest site se considera acceptare a politicii de utilizare a cookies.